viernes, 6 de octubre de 2017

Telmoren oporrak

TELMOREN OPORRAK

Lehen egunean udako kanpamendura joan ginen 3.a,b,c. Kanpamendua zazpi egunekoa izan zen, igeri lekura, mendira, denbora librea …Gero Bilbora bueltatu ginen. Kanpamendua eta gero nire izekoren urtebetetzea izan zen. Gero Bakiora joan ginen. Bakion tennis, igerilekura eta surf egin nuen. Gero abuztuan Disneylandera joan ginen. Disneylanden hiru egun egon ginen eta oso ondo pasatu nuen. Gero bost egun Parisen egon nintzen. Parisen, Monparnasse Monmartre, Dorre Eiffel, Notre dame Sacre cuer eta leku askotan egon ginen. Bakion barraketan egon ginen Barrakak lau egun egon ziren eta ni hiru egun barraketan egon nintzen. Nire lagunak, Anton eta Iñigorekin asko jolastu dut eta askotan bakarrik geratu gara. Tenisa egin nuen egun asko. Bilboko barraketan egun bat egon nintzen. Ere txikigunean egon nintzen. Nire aitarekin bi aldiz mendira joan naiz.



No hay comentarios:

Publicar un comentario